dinsdag 10 april 2012

Portakalli ve uzumlu kek





Standard kek tarifi:

Malzemeler:
4 yumurta
1 su bardagi seker
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi süt
2,5 su bardagi un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri

Bunlarida ekleyebilirsiniz:
rendelenmis portakal kabugu
üzüm
ceviz
findik

Yapilisi:
Yumurtalari köpürtüyoruz. Sekeri ekleyip tekrar karistiriyoruz. Sivi yagi, sütü ekleyin ve tekrar karistirin.
Un, kabartma tozu ve vanilya sekeri ayri bir tabakta beraber karistiyoruz. Sonra unu kek karisimina ekliyoruz.
En son olarak (benim gibi) portakal kabugu, uzum ekliyorsunuz. Bunun yerine ceviz veya findik'ta ekliyebilirisiniz.

Firini 150 derece ayarliyoruz ve 1 saat pisiriyoruz.

Afiyet olsun! :)

2 opmerkingen:

Gurme Şirine zei

merhaba sizi izlemeye aldım...
keke bayılırım...
içinde ne olursa olsun :)))
ellerinize sağlık...
sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler...

Emine zei

Tesekkur ettim! Bende sizi izleme aldim :))